*HOME*



Jag köpte denna, ja vad ska man kalla den....tavla?! för rätt länge sedan. Den har iaf krokar och ett fack för tex post.
Men jag visste inte riktigt vad jag ville ha i ramen. Men så häromdan så fick jag ett ryck och tog ett av mina scrap-papper och så stämplade jag lite och gnuggade dit några rubons....så blev det genast mycket trevligare ;-)
Nu ska den bara upp på väggen oxå... Jag hade faktiskt måttat ut var hålen skulle borras i väggen och när Thomas äntligen borrade...så hade jag mätt fel *rodnar*....så vi får väl se om den kommer upp inom en snar framtid. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Heidi @ Mt Hope

I wish I could read Swedish, Heidi, because your blog looks beautiful! Your boys are very handsome. Thanks for commenting on my blog today. It is nice to meet you. How fun to have so much in common. My grandmother is Swedish, so I guess that makes me Swedish, too. :)

2009-01-24 @ 05:11:11
URL: http://mthopeacademy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0