*Rock on*



Hade ju funderingar om att börja med ett foto om dagen. Men insåg att det bara leder till press. Jag behöver ingen mer press än jag har, så jag tänkte att jag laddar upp ett "dagens foto" när jag har lust! :-)

Idag fotade jag lite när grabbarna spelade lite musik efter middagen. Barnen älskar när pappa drar fram instrumenten och de spelar både trummor och gitarr! Willis är riktigt koncentrerad och kommer nog bli grym på detta! Rocker som han är!

Själv är jag inte mycket för att spela musik, är helt kass...ha..ha. Men jag lider inte, jag satte mig och virkade istället! Idag gjorde jag klart en halsduk som Melvin velat ha. Det är avkopplande att sitta och virka. Fast Thomas tycker att jag mest är manisk när jag "ska bara virka ett varv till" hela tiden ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0