*ska vi såga bort gipset nu då?!*

Idag var det dags att ta bort Willis gips. Eftersom det inte var gips helt runtom, utan bara ovansidan, så kunde vi göra det hemma. Thomas, som alltid ska skämta, tog fram sågen men Willis känner sin far och förstod direkt att det var bara på skoj!
Skönt att han äntligen slipper gipset, det känns ju inte så fräscht att inte kunna tvätta handen ordentligt eftersom gipset inte får bli blött! Det blev raka vägen till duschen!









Vad har vi annars gjort idag då? Jag tog med Melvin till Coop Forum och handlade lite. Vi skyndade oss för att hinna med bussen hem, men ser att en åker iväg när vi är på väg att lämna kundvagnen. Sedan ser vi ytterligare en buss åka, precis när vi ska gå över vägen till busshållplatsen med aptung ryggsäck och två kassar...!¤#&/:-( Så det var bara stå där i den bitande kylan och vänta på nästa buss.

På eftermiddagen har jag börjat rensa och organisera. Nytt år, och jag har bestämt mig att jag ska få ordning på saker och ting! Bara en sån enkel sak som att märka upp alla tidskriftsamlare sparar ju massa energi när man letar efter något speciellt papper, tidning eller instruktionsbok! Måste även sparka lite på mannen, mr Slarver, så han plockar undan saker på deras rätta plats också....

När vi ändå pratar om NYÅR, så har jag för ett antal år sedan lovat att jag aldrig ska ge fler nyårslöften. Detta pga att som de flesta vet, så brukar man aldrig hålla dem! I år så bröt jag mitt gamla nyårslöfte om att inte lägga några fler löften....och lovade att i år SKA jag fixa nytt leg! :-) LOL. Det är faktiskt lite pinsamt, men jag bytte ju efternamn för 1 ½ år sedan och har fortfarande inte bytt leg! Ju längre tiden går desto mer pinsamt blir det när jag står där...men, men...nu ska jag äntligen få det gjort. Sådetså!

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0