Gröna Lund

Här kommer ett helt gäng foton från i måndags, då vi spenderade dagen på Grönan!


Alla med åkband, förutom Anton som åker gratis!








Nyckelpigan, Melvin och Anton tyckte det var kul. Willis blundade hela vägen. När de åkt färdigt kom Willis fram till mig och sa att han ALDRIG mer kommer åka Nyckelpigan! Stackarn, ha..ha....




Efter Nyckelpigan blev det tekopparna. Willis valde att stå över!










Först tog jag och Melvin en tur med Radiobilarna, då han var den enda av grabbarna som hade längden inne. Oj, så han skrattade! Sedan gick vi direkt till barnens Radiobilar och den åkte de flera gånger och lyckligtvis var kön kort då.










 
Anton och pappa tar första turen i Lilla Fritt fall...


....och Anton såg helt lyrisk ut!






Anton var så stolt och glad när han sprang fram till oss efter åkturen (vet ni förresten att Pride-festivalen pågår nu..) ;-)


Anton ville såklart åka igen, och Melvin och jag hakade på. Sen blev det ytterligare ett åk. Så Anton åkte totalt 3 ggr! :-)



Jag och Melvin åkte Bläckfisken. Anton blev sur för han var för kort. Både jag och Melvin skrattade såå mycket! Mest skrattade jag när Melvin sa "det killar i rumpan, tänk så bajsar jag på mig!" samtidigt som han kiknade av skratt. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0