En första glutt....

Kom på att jag lovat bilder från mitt pysselrum....Så här kommer de första!
Själv älskar jag att kika på hur det ser ut där andra skapar...så skicka gärna en länk med hur det ser ut hos dig! :-)

Detaljer från rummet:


"Utsikt" från datorn sett...Mina pennor, penslar och de mest använda verktygen.


En av hyllorna i billy: där förvarar jag de flesta av blommorna jag äger.


Min lilla samling av scrapböcker (har några till, fast de har jag närmre tillhands när jag pysslar)


Alla mönstrade papper och de stora ( 30x30cm) arken med bokstavsstickers mm förvarar jag i mappvagnen



Alla enfärgade papper, dvs cardstocken, har jag i en låda med mappförvaring.


Spillbitar av alla mönstrade papper....ja, lådan går inte alltid att stänga. Måste bli bättre på att använda dessa! :-)


Bandförvaring! Syrran hjälpte mig att göra massa hål i en papplåda och -voilá! Alla bandsnuttar och lite andra band (som spets och pompom) förvarar jag i glasburkar. Kommer bild på det med sen.

Det är allt för tillfället. Mer bilder kommer.....

♥HEIDI

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh så fint och mycket pyssel, men det är ju så himla kul att pyssla. Ha det bra!

2009-07-01 @ 16:51:15
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0