Pizzakalas, släktfika och en okänd besökare...

Melvin fyllde alltså 6 år i fredags och helgen bestod av kalas!

På lördagen var det pizzakalas, precis som Melvin ville ha det. Barnen fick göra egna "mini-pizzor" och tårtan var såklart en pizza-tårta! Färgerna fick komma från pizzans hemland och gick således i rött, grönt och vitt.
Eftersom det var kanonväder så gick vi sedan ut och lekte lekar och busade.












Söndagen kom släkten över och vi firade både Melvin och uppvaktade mormor och farmor på mors dag och sen faster Lotta som fyllt år på lördagen.
Under dessa tre dagar har han fått så mycket fina presenter och han är såå nöjd! Bland favoriterna var cykeln och sen allt StarWars lego.








När de sista gästerna gått på söndagen var jag helt slut. Thomas tog ut barnen och lekte vattenkrig och jag vilade! :-)
Vaknade upp ca 1 ½ timme senare, jag hade visst stängt av larmet och somnat om!
Thomas hade kommit in, och han bad mig kika på bilderna i kameran...Det visade sig att det tittat in en liten besökare när jag sov och de andra var ute. Men kalaset var ju redan slut, så det var bara att jaga ut den! :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0