*ditt och datt*



Underbara teburkar med underbart(?) te....skulle gärna ha dessa i min hylla! Finns att köpa här!


Har varit en usel bloggare, men jag har inte haft någon energi. Först sjuk och sen så trött så trött...Har mest tagit det lugnt och druckit kopp efter kopp med te.
Lovar dock att det kommer lite fler inlägg denna vecka!

Först vill jag passa på att gratta mamma som fyller år idag! Hurra hurra! :-) I söndags var jag och Melvin där och fikade, Thomas fick vara hemma med de andra barnen som var sjuka. Lite mysigt att spendera tid själv med ett av barnen dock...man får passa på att njuta av de ögonblicken!

Igår satt jag och printade ut ett helt gäng foton i svart-vitt. Har i evigheter tänkt göra det, för att kunna få upp lite foton på väggarna...men det har inte hunnits med. Men nu så! Nu ska det bara skäras till och funderas vilka foton som passar var....

♥Heidi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0