Har faktiskt scrappat! *hör och häpna*

Jag vet att det varit lite dåligt bloggande senaste tiden. Är ju så trött hela tiden att jag prioriterar min sömn före datorn! Men idag vabbar jag då vi var lite snabba med att skicka Melvin till dagis, så han är hemma igen.
Tänkte passa på att blogga dårå.

Har tagit mig liiite i kragen och tvingat mig att scrappa för att komma igång med det igen. Så här är resultatet:





Blev inte så jättenöjd med resultaten men de är gjorda iaf. Hoppas att lusten att scrappa återvänder!!
Eftersom Melvin är hemma idag så har han fått göra en riktig LO.  Det fick bli i letterformat och han hade inte riktigt ork att göra hela rubriken som han hade tänkt från början....men kul att han ville prova. Han är ju sådär självkritisk och tycker det är jobbigt att vara nybörjare (vaddå lik mig!? ;-)

Här är Melvins (5 ½ år) layout:

(ja, jag vet att fotot på den är sämst, men orkar inte ta om eller redigera heller!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0