*helgen*

Mesta delen av helgen så var det bara jag, Melvin och Willis hemma. På lördagen bestämde vi oss för att gå på bio och se filmen "Hundpensionatet". Innan bion började så hade vi lite tid att slå ihjäl. Så vi gick till Gallerian och Br-leksaker. Grabbarna älskar ju lego och blev glatt överraskade när det fanns STORA legofigurer och brandbil!




Fotona är inte av bästa kvalitét men de finns iaf! Med barnen som ville springa runt och kolla, dåligt ljus, folk och inträngd i ett hörn av leksaksaffären så är jag glad att det blev några bilder över huvud taget! *ha..ha*







Efter en sisådär sex timmars utflykt så var vi helt slut när vi kom hem. Barnen var sockerstinna från allt godis och läsk på bion och jag var helt slut i huvudet. Så det blev en lugn kväll och tidigt isäng för mig!

På söndagen anammade jag ordet "vilodag" och försökte ta det riktigt lugnt. Grabbarna gick ut själva på fm och på em. kom faster tillbaka med Anton. Då var lugnet slut och Willis och Anton röjde järnet. Vet inte vad som hände men de blev sjövilda!
Så det var rätt skönt när det blev måndag igen..... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0