Nu är det helg



Nu verkar det som vädret vänt och det börjar bli soligt igen, efter endel mörka dagar. I köksfönstret har doftrankorna börjat slå ut...men tyvärr känner jag inte lukten! Jag är snorig, barnen snoriga, det hostas och energin är inte på topp. Idag är det jag, Anton och Willis som är hemma och vilar. Nja, vilar så gott det går med dessa två bustroll!

Så helgen ska vi se till att kurera oss ordentligt! Ikväll tänkte jag faktiskt scrappa lite, och för en gång skull ska jag haka på en utmaning!

Vad gör ni i helgen?

♥ HEIDI

Kommentarer
Postat av: Jenny L

Vilken härlig blomma! Hoppas ni snart blir friska så ni kan njuta av våren.



Jag ska sy ihelgen :)

Kramar från Linköping

2009-05-08 @ 16:58:27
Postat av: Caroline

Jättefin blomma och krya på er. Ha en bra helg!

2009-05-09 @ 14:28:14
URL: http://lovdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0