*burr*


bilden ovan: Härligt pyssel, jag är sugen på det där päronet!
nedan: Är inte uggletermosen den sötaste ni sett!? =)

Det har varit sånt ruggigt kallt väder de senaste dagarna. Igår när vi var ute med barnen på jobbet så blev jag så kall, trots mycket kläder, att jag var frusen lååångt efteråt!

Så idag blir det dricka mycket varmt te på dagen och ikväll blir det nog glögg, för andra gången i höst! Mysigt!
Och eftersom det är onsdag kommer syster hit på pyssel och Grey´s Anatomy! =)

Vad gör ni en onsdag som denna?

HEIDI

ps. som vanligt har jag slarvat med källan till bilderna, ska försöka skärpa mig!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vilken fin termos. Påminner om min gonattsaga jag lyssnade på på band varje kväll när jag skulle sova som liten, Fablernas Värld! :o) Ha en trevlig kväll.

2009-11-16 @ 20:17:19
URL: http://www.msockertopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0