sjukt

Den här helgen har gått i sjukdomens tecken. Igår vaknade Anton med 39 graders feber och hosta. Thomas tog de andra barnen till Torvalla och badade medan jag och lillpajsarn var hemma och tog det lugnt.
Idag hade Melvin också lite feber, men bara ca 38 grader. Så de två sjuklingarna har varit inne och gosat och lekt jättefint med varandra. De har byggt koja och inte bråkat nånting.
Willis han har mest varit ute med kompisar.
Sen vid lunch tog jag tempen på Anton igen och då låg den visst på över 40 grader! Otroligt att han orkar leka trots den höga febern! Men nu sover han iaf gott med alvedon i kroppen.
Jag blir så rastlös och uttråkad när jag är hemma med sjuka barn! Har hunnit baka, dammsuga, lagat lunch, diskat, babblat i telefon, suttit vid datorn, vilat....men snart ruttnar jag!
Lyckligtvis kan Thomas vara hemma i morgon så jag kan gå till jobbet!



orkar inte ens redigera bilden, men här är sjuklingarna


Kommentarer
Postat av: Faster Lotta

Fasters sjuklingar....

krya på er och hälsa till Willis också.

Kram

Faster

2009-10-11 @ 18:27:12
Postat av: sandra

krya på er där borta i sthlm hoppas de inte är svin influensan! ;)

2009-10-12 @ 14:39:36
URL: http://fruforeback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0