ny vecka

Dagen började segt. Vabbade idag, då Anton varit så snorig och hostig i helgen. Igår sov han 2 1/2 timme på dagen. Idag var han bättre, så i morgon blir det förskola för oss båda!

Mötte Marika idag och det slutade med att Willis ska börja på gympa med Albin! Fanns tydligen platser kvar så vi ska dit kl. 18.00 och se om han tycker det är kul...vilket han säkerligen kommer göra.

Vad händer mer i veckan då? Lite bvc och läkarbesök, pyssel (har bla. fått ett kul kort-jobb!) sen så är det inte så mycket annat planerat. Skönt, då det varit en rätt hektisk tid såhär i augusti/början på september!

Har inte fotat så mycket senaste tiden, så jag hoppas jag ska ha lite mer inspiration när schemat inte är så fullt! Nu har ju hösten börjat så smått så det är ju en perfekt tid att gå ut och fota bland löven! Måste bara se till att muta barnen igen, för lite roliga höstbilder! Tror dock inte att det funkar att muta dem med en krona som för två år sen *ha..ha*

 

Det är mycket rönnbär nu! Vi får se om det stämmer att mycket rönnbär=kall vinter...


Slutbabblat för min del, nu ska jag dricka upp mitt te och göra lite nytta.

♥ HEIDI


Kommentarer
Postat av: Mysan

Svar: Precis! :) Jag tänker göra precis vad jag känner för och som jag vill! Puss <3

2009-09-15 @ 08:28:23
URL: http://mymymy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0