Busiga killar och en modell...

"Två buskillar"
Hittade riktigt gamla bilder på Melvin, där han är precis fyllda 1. Var lite kul att scrappa så gamla kort på min stora älskling! (även om jag inte är så nöjd med själva LO:n)

Det blir aldrig lika bra att fota layouter som att scanna (men så länge jag inte har en A3 scanner så får ni stå ut med det ;-)  Tänk bort de två små silver-magneterna i övre hörnen oxå, då jag fotar mot magnettavlan i mitt rum!


Närbild:



"Mammas modell"

Willis är den som oftast går med på att vara modell. Vid detta tillfälle fick jag tom honom att byta kläder under "sessionen" ha..ha...kan inte vara lätt med scrappande mamma!

Papprena är den härliga kollektionen "Mamarazzi" från BoBunny...och det passar ju bra ;-)


Närbild:


HEIDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0