*presenter*

Efter snart 3 år är det dags att vi tar farväl av två underbara fröknar på barnens förskola. Melvin gick på den avdelningen och nu slutar Willis. Vi har varit så nöjda och undrar hur vi ska klara oss utan dessa bra pedagoger! För att de ska klara sig (utan oss ;-) ) så ska de få detta "Survival kit" från oss, tillsammans med en blomma. *he..he*


Idéen kommer från nån amerikansk blogg, då de i USA firar "teacher appreciation week". Nåt som för övrigt borde anammas här i Svedala också tycker jag (och det hör inte det minsta ihop med att jag också jobbar på förskola ;-) )


Jag gjorde denna lilla mapp eller vad man ska kalla det. I den så skrev jag en lista med innehållet i lådan och "instruktioner",  sedan printade jag ut ett foto på sonen och satte fast på ett tjockare papper (cardstock) och på baksidan en liten intervju jag gjort med honom om sina fröknar! Tror det blir endel skratt när de läser intervjuerna, han har ju så sköna kommentarer!





HEIDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0