Skolavslutning.

Ja idag går Melvin ut förskoleklassen, och regnet öser ner. Vid regn fick inte föräldrarna vara med då de får trängas i en gympasal, lite trist...men jag ska snart gå och hämta honom. Vi ska iaf fira med att äta lunch på McDonalds har han bestämt!

I år fick det bli ett enkelt och snabbgjort "kort" med en tag man drar ut, till fröknarna. Och så får de varsin hemmagjord ros (kaffefilterros som jag berättat om förut tror jag). På tagen fick Melvin skriva en liten sommarhälsning...




Så fick jag användning av ett riktigt gammalt papper i högen oxå! Tror minsann att det rutiga kommer från de första trevande scrapförsöken för sisådär 7 år sedan! =)

 

HEIDI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0