Ja just ja!

Skulle fota min fina nya timer idag och kom på att jag glömt att visa kakfatet jag gjort!

Men först timern! Den var lika fin i verkligheten =) och den passar bra bredvid det söta kortet jag fått av min syster ♥



För ganska länge sedan beställde jag två fina fat (Pip Studio heter märket) som jag tänkte göra ett kakfat av. Redan i somras när jag var i Eskilstuna så hittade jag den lilla tekannan (som från början satt på en tesil) och jag visste direkt vad jag ville använda den till!
Men det var inte förrens här för ett par veckor sedan som jag äntligen tog tag i och borrade i faten.
Och oj vad tid det tar att borra i porslin! Det hade jag ingen aning om. Men det var väl värt jobbet!



Sugen på en kaka?!

HEIDI


Kommentarer
Postat av: Chattis

Vad bra det blev med tekannan!

Tack för att jag ska få låna din familj imorgon.

Kram Chattis

2011-01-28 @ 22:51:30
Postat av: Helena

Skitsnyggt blev det!

Kram Helena

2011-05-17 @ 20:48:46
URL: http://blogg.amelia.se/thelifeofnennan/
Postat av: Frida-Martina

Vilket fint kakfat!! Coolt att ha fixat det själv :]

2012-03-15 @ 12:16:35
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0